20 december

Hejhopp

Hade lilla julafton ikväll med familjen + Osman, Malin och Jenny =) Fick lite julklappar och delade ut till Osman. Jag fick godis & en julgodis-bok av mamma, bara en rolig liten grej. Och av Osman fick jag det jag veeerkligen ville ha;D Också det enda jag önskade mig av han. Ett par rosa Skullcandy hörlurar =D Så nu har jag perfekta hörlurar till min Ipod ;D Finally!! Kan jag använda den också ;P

Jag och Jenny tränade en massa cheerleading (haha), för det är så grymt kul =D Hon lärde mig den dansen jag inte hunnit lära mig och sen hittade vi på en egen dans, skitbra varen faktiskt ;) haha. Har kikat på Die Hard II och ätit massa gotta.

De åkte hem för ett litet tag sen och nu sitter jag här, och har tråkigt... Funderar på att skicka iväg ett litet sms, om jag vågar vill säga ;D hoho.

Förresten! Mamma gjorde nåt otroligt konstigt idag. Hon köpte varsin mobil med abbonemang till mig Mia och Erika?! Va liksom? Men hon behövde bara betala för abbonemanget för 250 kr styck så varför inte tänkte hon. Mobilen är inte den bästa men det är en Samsung med lucka, röd och ganska fin faktiskt =) Får bli en nödtelefon. Vi fick ju med ett annat SIM-kort med ett annat nummer då, men på måndag ska jag och Maria in till stan och fixa satt vi har samma nummer som nu. Jag orkar/vill inte byta nummer. Så nu kommer jag ha gratis sms varje månad och ringer gratis hem till mig, till halebop och telia(Y) Toppen. Fast jag ska betala 168 kr i månaden eller nåt, men det gör jag lätt, hoho.

Jaja, ska väl slå på en film, se om ett sms slinker iväg till puddingen och sen blire väl sova efter filmen. Imorgon ska vi barn i familjen till mormor och fika! Myspys.

Godnatt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0