2 december

Hejhopp, nu har december månad kommit och det är 22 dagar kvar till julafton!! Wihooo. Dock kommer detta vara världens sämsta jul........ PAPPA JOBBAR!!!!? =(

Iaf.. Igår slutade vi tidigare, gick på stan med Maria och hon köpte en julklapp åt mig sen köpte vi åt mamma och pappa. Vi skiljdes åt och jag gick till mammas jobb, därifrån åkte hon, jag och Erika till Birsta. Skopunkten var egentligen vårat enda stopp men det blev såklart mer. Iaf så köpte jag 2 par skor där =D Great. For sedan och köpte mat på Max (H) Vidare till Boom för att handla lite jul stuffs och så köpte jag en julklapp till Ove från mig och Mia. Blev en svängom in på själva Birsta City, mamma och Erika skulle handla lite julklappar osså köpte jag en karta med massa ögonskuggor =D Hihi. For hem när Birsta stängde med fötter som värkte, en tå som jag knappt kunde stödja på och trött som satan. Men glad för mina inköp =D Dock hittade jag en sminkväska/låda med skitbra grejer som jag ville ha. Men näe då ska den kosta 400 kr och jag har inte pengar till det och alla andra har redan köpt mina julklappar, KUL. Får vänta och se om den finns kvar senare =D

Idag for jag in till stan, var framme 20 i 10, gick och väntade utanför Zanz. Tjejerna kom och öppnade där och jag fick börja intervjun tidigare =) Gick bra, dock sa hon inte så utvecklat oså satt det blev inte övermycket fakta.. Men om jag ville veta mer så skulle jag ringa eller komma förbi igen =) Fick reda på lite smaskiga nyheter också! Good to know =D För mig iaf. Efter intervjun som tog kanske en kvart? Så gick jag till Maria och var med på hennes klassråd och Engelska. Jag hade ingen att vara med för ingen skulle komma till skolan förrän runt 12.. Iaf så kikade vi på OTH =D=D=D Sen vare lunch sen kom Steff. Orkade inte sitta och kika på Harry Potter dubbad till italienska på lektionen så vi gick tidigare. (A) For hem till farmor och pluggade matte en timme.

Nu är jag hemma och äter lite godis, oops=) Ska plugga lite till snart, så fort jag vilat lite. Jag vill ha loooooov. Jag orkar inte plugga ihjäl mig hela tiden.

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0