19 december

Imorse klev jag upp vid 8, gjorde mig klar och for in till stan. Halv 10 hade jag och mamma möte med syon. Det gick väl ganska bra. Skrev på en lapp om byte till HV Stil Hälsa och Design. Men jag ska inte byta dit, inget är bestämt. Men för att jag ska få komma dit och pröva på en vecka så var jag tvungen att göra så. Rektorn för deras program ska intervjua mig först osv. Sen efter jag testat gå HVSHD så ska jag bestämma mig. Det är alltså i början av nästa termin. Men ifall jag byter dit så betyder det att jag måste gå om ett år.. Och det är nåt jag absolut inte vill!! Känns riktigt jobbigt om jag ska vara ärlig. Jag har gått halva tiden i gymnasiet nu och har bara halva tiden kvar, byter jag dit så har jag så mycket mer kvar. Men samtidigt om jag byter dit så kommer jag inte läsa några vanliga ämnen, som de andra eleverna där gör, eftersom jag redan läst de ämnena i ettan, så jag kommer bara läsa ikapp de praktiska ämnena och det känns ju bra på ett vis. Men aa, jag har inte den blekaste om hur jag ska göra.....

Efter mötet gick iaf jag och mamma på stan en sväng tills min buss gick. Köpte julklapp till Osman.... från mig och Erika. Nu är alla julklappar klara! Känns skönt =)

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, hoppas jag får sällskap ;) Ida ska ju komma hit iaf, hon ska vara med Mia =) Det var på tiden må jag säga.. Jaja

Ha en bra kväll gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0