18 december

Japp, då var skolan över för detta år!! Ska bara in till syon imorgon med mamma och snacka om futuren. Hur den blir har jag ingen jävla aning om. Har ganska mycket panik just nu... Får hoppas på att det mesta löser sig imorgon.

Dansuppvisningen/avslutningen med cheerleadingen gick jättebra! Jag råkade bara börja innan alla andra på första dansen men vafan, det var ju endast för att jag ville ha ALL EYES ON ME :D haha.. Jaja, var superroligt faktiskt. Fick fika, köpte lotter, jag vann en vattenflaska ;) hehe. Sen åkte vi hem runt 9 :) Nu börjar vi inte träna igen förrän 13 januari... Trist

Jaha, imorgon kväll då, vad händer då gott folk? ;D Vill hitta på nåt med haaan, men vågar inte fråga (A) haha, sen skulle han jobba till 7 också, men hallå, kom till mig efter? (A) hoho. jaja, det lär ju inte bli så satt jag får planera in nåt annat.

"Lilla julafton" med Osman m.fl på lördag. Jag är också tvungen att köpa en julklapp till ungen, fast jag inte vill. Haha.

Godkväll gott folk


Make my wish come true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0