16 december

Hejhopp

Igår på träningen kom jag nästan hela vägen ner i split! Yes, lite till så sitter jag där ;) Slog dock i knäna när vi körde en grej så jag har blåmärken på knäna;) haha snyggt..

Idag så blev det ingen organisation för mig. Orkade inte riktigt med tanke på vårat långa hål efteråt. Så jag tog en sovmorgon! Nu sitter jag här, klar och redo att gå till skolan, måste bara klä på mig. Har prov/omprov(?) i FEB nu direkt jag kommer till skolan, men det känns bra =) Hoppas det går lika bra där som hemma. Ville träna idag men måste hem till hundarna.. ;P Jaja lika bra de, ska hem och plugga matte, det behövs verkligen.

Förresten!! Torsdag 18 december 20:00 har vi uppvisning för föräldrar m.fl =D I John Bauers idrottshall. Kom och kika vettja=D

Ska kila vidare nu, plugga i 20 minuter innan jag måste rusa till bussen. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0