16 december

Nu sitter jag här igen. Skolan idag var lite trög, den lilla tiden jag spenderade där. Gjorde FEB prov som gick bra, fick reda på resultatet när jag kom hem och då hade jag fått VG ;o Trodde Sören skrivit fel först men inte då, fick en liten chock där men kuuuul som satan eftersom FEB inte är mitt starkaste ämne!! På italienska åt vi upp pepparkakorna vi egentligen skulle ha imorgon och drack lite glögg, körde lite pyssel. Kändes onödigt menmen. For hem med halv 4 bussen, gjorde mat och läste mejlen. Syon har kanske fixat in mig på HV Stil och Hälsa programmet om jag vill. Vi ska prata mer om det på fredag då jag och mamma ska dit på möte. Jag får panik, vet inte hur jag ska göra!!!

Har iaf skrivit klart Dansanalysen nu och skickat in den. Emma den goa människan gjorde klart våran geografi-uppgift som vi ska lämna in imorgon. Då har jag bara matte omprovet kvar. Det ska jag fan i mig klara, annars dör jag.

Hejdå =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0