14 december

Jahapp! Då var denna kvällen över=)

For till Ewe strax före 7 och var där ett tag med henne och Emma, vid 8 for vi och hämtade Sawert sen vidare till värstaborg. Där blev det smockat med folk efter ett tag. Jag hade faktiskt jätteroligt=) Några bilder togs, inte många men några få. Efter 4 timmar nästan konstant dans med 12 cm klackar sa fötterna stopp, även huvudet. Så strax efter 12 kom mamma och hämtade mig och Simon, vi skjutsade hem han och sen hem hit. Nu har jag tvättat bort allt 50tals smink och kammat ur lockarna och krypit ner i sängen. Otroligt skönt måste jag säga. Imorgon kommer mina fötterna vara helt borta, så jag blir nog sängliggandes hela dan =D Synd, haha. Nejdå men imorgon blir det mycket plugg, jobbigt men det är ett måste. Vill klara detta.

Men tack Ewe och Nina för att jag fick komma =D Det var jätteroligt! Ni är underbara mina små jäntor<3

Nu har jag ett dilemma. Ska jag slå på en film eller ska jag sova? Svårt val alltså.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0