13 december

Tack Emma, det betyder så otroligt det du skrev och att du bryr dig så mycket, tack!

Idag har jag varit in på stan med Jenny. Vi var på Hedbergska där Danceworld hade avslutning, även våra cheer-juniorer hade en uppvisning. Min och Jennys uppgift var att hålla ordning på de småtjejerna, gick jättebra och de gjorde en bra uppvisning. Vi åt lunch på Curres med Natta och Danni sen for jag hem med 14.15 bussen. For på Ica med mamma och fixade lite tills ikväll.

Igår fyllde Nina 18 år och imorgon fyller Ewe 18. Det firar vi med en stooor fest ikväll =D Med 50-talstema, som de flesta hört. Ska bli jättekul faktiskt=) Måste väl börja locka håret snart om jag ska hinna! Detaljer om festen kommer antingen sent ikväll eller imorgon bitti =)

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0