what a day

Godmorgon!
Klockan är halv 12 och jag har redan varit uppe sen strax efter 10, helt makalöst. Jag slog på datorn och kikade klart på Horton det första jag gjorde, eftersom jag inte tittade klart på den igår. Och den filmen är en wannabe Grinchen! Horton, elefanten, hittar en blomma med ett sandkorn på och i det sandkornet så finns det pyttesmå Vemlingar. Osså ska Horton rädda de från att deras värld ska utplånas. Kunde de inte komma på något eget va? Utan måste sno Vemlingarna från Grinchen, lite dåligt av de tyckte jag. Men annars var filmen bra och rolig =D

Idag är det söndag, ja vad ska man hitta på dårå? Jag har faktiskt ingen aning! Det enda jag vet är att vi ska grilla, mums fillibabba. Jag är jättetrött, jag förstår inte varför. Jag sov ju 10 timmar? Det ska ju vara helt perfekt, men nehe.. Imorgon börjar iaf sista veckan av sommarlovet, och sista helgen kommer jag missa? Eller asså, jag kommer inte va hemma. Det suger apröv, men inget jag kan ändra på, fan.

Nu ska jag njuta av min klubba och försöka göra nån nytta, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0