weekend

Hejhå

Min helg har jag spenderat i lilla Sveg. Och tro mig på orden, det är litet. Ungefär sådär att alla känner alla där och alla bor på samma plätt, kändes det som. Jaja iaf så åkte vi dit vid 2 nångång och var framme vid 4. Då packade vi in oss i husvagnen och så där. For till festen nån gång efter 6. Helen, födelsedags"barnet", och hennes familj kom i en limosin och hon blev jättechockad men glad när hon såg oss. Kvällen var trevlig, god mat, väldigt snygg trubadur som sjöng hela kvällen. Rätt kul ändå. Vi for hem strax efter 12 och gick och la oss nästan direkt.

Lördag - Åkte mest runt i en vit skitsnygg Cadillac osså visade de oss runt i Sveg. For hem till Helen m. familj för att kika hur det såg ut där. De var ganska slitna efter att ha kört ut de sista gästerna klockan 5. Sen for vi på Dollarstore och handlade lite, åkte en sväng till deras stuga och sen hem. Runt 7 kom familjen Olsson till oss och vi barn gick bort till en pizzeria Knuten och åt pizza sen hem igen där jag åt lite kräftor. Kvällen spenderades mest framför teven där vi såg Spy Kidz och Mr.Beans semester. Gick och la oss runt halv 1 eller nå.

Söndag - Blev väckt vid 9 av mamma, åt frukost, packade, sa hejdå sen lämnade vi staden vid 11. Jag och Mia sov huller om buller där i baksätet och jag vaknade inte förrän vi var i Matfors då pappa glömt bort att det var en sån där vägbula där och han körde 90 så vi flög väl en halvmeter upp i luften. Och ja, nu är jag hemma! Kom hem för en timme och 20 minuter sen.

Nu ska jag måla om mina naglar! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0