tjejkväll

Hejhå

Igår efter en tråkig skoldag for jag till Emelie. Där ramlade det in flickor lite titt som tätt. Vi slutade som 9 stycken. Vi åt mat, efterätt, pratade massa gojja som brudar är bra på att göra, lekte charader, pratade lite mer och sen när alla åkt så gick jag o Emelie och la oss o prata innan vi somnade vid halv 2. En supermysig o trevlig kväll! Klockan ringde halv 11, en halvtimme senare var det frukost och sen gjorde vi oss klar och for till Emelies match. Fick sen skjuts hem av Lars runt halv 2.

Nu håller jag på att städa mitt rum. Ska hjälpa mamma att städa lite mer också. Sa nyss till Steff på msn att jag skulle ta mig i kragen och städa klart men som ni kanske ser kom jag inte långt. Men jag ska snart pallra mig in i vardagsrummet och damsuga. Ikväll ska jag va med Stefan, gud vet vad som händer då. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0