sveg

Gomorgon!

Igår for vi ut till Emma och medans vi väntade på de andra så åt vi lite glass och spelade kort. När de kom så skulle vi precis börja grilla mashmallows (?) så vi slängde på köttet samtidigt. Blev en god och trevlig middag. Efteråt blev det massa snack, skratt, godis och planerande! Knäppte lite kort som jag lägger in på bilddagboken när jag fått de. Pappa kom och hämtade mig runt halv 1.

Nu har jag varit vaken i ungefär en timme. Har duschat och gjort mig klar. Nu äre bara frukost och packning kvar. Sen skulle jag färga håret på Mia och sen far vi. Vill fortfarande inte... Får göra det bästa av situationen. Party ikväll iaf och imorn blire kräftor. Jag finns på mobilen!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0