stan

Till min besvikelse så hade inte min lön kommit idag... Och inget studiebidrag fick man heller, jävla skit. Kul månad utan pengar nu. Ialla fall så mötte jag upp Matilda på stan. Vi kikade omkring, träffade folk överallt, åt på donken sen gick Emma lite med oss innan hon skulle till jobbet. En riktigt mysig dag på stan med stumpan iaf! Tack för de =) Jag köpte bara 5 block till skolan och urfina rosa skimmrande pennor =D

När jag kom hem hade jag på någe konstigt vis fått för mig att träningen var halv 7 så jag tog tid på mig och gjorde ingenting. Sen kvart över 5 säger mamma åt mig att skynda mig o byta om men jag fattade inte varför sen kom jag på mig själv så det var bara att rusa. Träningen var väl rätt okej, var med på åtminstone halva idag? =D Tror jag. Kommer sakta men säkert tillbaka nu. Fick overallen också, helt okej storlek. Ser inte ut som jordens hiphopare så det blev asbra;)

Imorgon är första skoldan... Känns ändå rätt okej, man kommer in i samma rytm, men samtidigt känns det PISS. Hatar plugg mer än nåt annat satt det känns lite tungt ;) Menmen, får hoppas att 2an inte är så jobbigt som alla säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0