stadsliv

Jag vill flytta. In i en lägenhet i staden. Allting skulle bli så mycket lättare då! Med skolan och hela köret. Så kan jag bo hemma i Njurunda på helger eller så. Det vore ju helt perfekt? Men problemet är då att jag saknar fast jobb, så jag får inte in pengar på någe vis. Och studiebidraget räcker ju inte till hyra och kläder, godis, mat m.m. Det är ju synd tycker jag, HÖJ STUDIEBIDRAGET. En mycket bra idé från mig, aa jävlar du. Sen så känner ju inte min moder för att betala lägenhet åt mig, det förstår jag ju. Men just nu är jag i stort behov! Skolan kommer gå åt helvete annars (känns det som). För hur ska jag orka kliva upp 2 timmar innan jag börjar, ta en buss som går en timme inne jag börjar, gå en jobbig skoldag, ta bussen hem, komma hem kanske en timme efter jag slutat och sen måste plugga? Jag kommer ju va slutkörd. Jag är i stort behov av en lägenhet i stan!!! There's no doubt about that. Så om nån vänlig själ skulle vilja "låna ut" sin lägenhet till mig under skolans gång, eller låta mig få bo hos dig under tiden så  vore det kanon! =D Keep in touch, Little P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0