skolstart

Godkväll kära vänner

Idag började som sagt skolan. Första dan, vad gjorde vi dårå.. Vi kom dit till 1 fick nå papper och pratade lite om hur det ska gå till nu i 2an sen gick vi sluta. Så jag vandrade ner på stan med Steff tills mamma ringde och så for jag hem med henne. Blev lite vila för min del eftersom jag hade spänningshuvudvärk, sen blev det en snabb middag sen iväg på träning. Jag och Stone gick lite tidigare och duschade, for på ICA sen vidare till Svartvik och kikade när Tres spelade match. Resultatet behöver vi inte prata om. Pappa kom och hämtade mig och nu sitter jag här.

Imorgon börjar det hårda livet. Start 10.10 med Italienska, och vi har ny lärare, och ny lärare=bajs. Sen slutar vi sent som fan, tycker jag. Företagsekonomi med Sören är sista lektionen också, nåt jag ser fram emot tror ni? KNAPPAST.

Nej men snopp på er, jag ska se SATC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0