sick and tired

Rubriken=Sant. Hela dagen har jag varit hängig och trött. Vaknade 12 och när jag öppnade ögonen så var de jättetunga. Jag var täppt i näsan och slemmig i halsen. Låter mysigt va? ;) Inte det minsta. Hela ansiktet känns 5 kilo tyngre än vanligt. Och vet ni vad, jag skyller på Steff, Matilda och Erika. Det är erat fel att jag är sjuk! Fan ta er;) Hoho. Aja, dagen har jag spenderat största delen i sängen, antingen sovit, läst en bok eller tittat på film. Ganska skönt faktiskt.

Imorgon är det skola igen, jobbigt men sant. Får träffa mina pinglor igen, skvallra lite och skratta. Roland första lektionen(L) Älska Rolle och hans röst, eller vad säger ni tjejer? Nu ska jag dricka te med honung. God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0