sex and the city

Varje kväll när jag ska tvätta ansiktet så fasar jag inför samma sak. Det som alltid händer på filmer. När jag har tvättat ansiktet, står och torkar mig med handduken och ser ingenting, så fasar jag för att ta bort handduken från mitt ansikte och se en äcklig jävla gubbe bakom mig i spegeln. Jag hatar det. Känner inte ni likadant? Fy tusan för filmer, skrämmer upp en som satan.

Min kväll har iaf bestått av en blandning mellan Prodject Runway, So You Think You Can Dance, fotboll och Sex and the city. Mysigt. Så har jag ätit en banan också, gott och nyttigt, så nu vet ni det också =)

Sex and the city är inte bra för människan. Det är beroendeframkallande. Jag laddade ner säsong 1 för ett tag sen och tittade på det hela tiden, sen när jag skulle ladda ner säsong 2 så fanns det inte tillräckligt med utrymme så jag nöjde mig med de två programmen som gick på teven. Men nyligen delete'ade jag nästan alla mina filmer jag har på datorn för att kunna ladda ner andra säsongen. Har jag gått och blivit psykiskt störd? Jag tror fan det. Och nu ska jag se avsnitten från S2 innan jag ska sova. Big chock? Naaa ;) I'm just another SATC fan.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0