saving for a rainy day

Hejsan

Igår låg jag och tittade på sex and the city en bit in på natten men runt 1 kände jag att det fick va nog. Imorse vaknade jag halv 12 men låg kvar till 12. Frukost - fil o flingor. ´

Det spöregnar ute. Och nyss åskade det och blixtrade. Självklart flög hundarna upp i sängen och gnällde och skällde, stackarna vet ju inte vad det är. Eftersom det inte är väder för att vara ute så blire ännu en innedag med mys och film. Måste iväg på affärn och handla lite inför ikväll också! Vi ska ju som sagt ut till Emma i Björn och grilla. Hoppas vädret skärper sig och solen får kika fram lite. Mysigt!

Imorgon åker jag... till Sveg. Jag vill inte! Inte Mia heller. Men vi måste, och de känns taskigt att inte komma. Vi ska på 40-års fest. Till de vi träffat i Spanien, alltså ena mamman fyller 40 och ska ha fest men hon vet inte att vi kommer. Vi är deras surprise-gäster. Osså ska vi bo hos den andra familjen. Satan i gatan, inte en lugn stund! En 6åring och en 9åring, jag vill inte! Kommer hem tidigt på söndag iaf.........

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0