oh lord

Klockan är 21.10 och jag är helt död? Jag skulle kunna somna nu, helt seriöst. Helt slutkörd är jag! En jobbig dag på jobbet och sen träning med löpning, ojoj. Jag känner mig som en gammal tant, som jag alltid är med Carrou. Båda sitter och tokgäspar innan klockan slagit 11 varje gång vi umgås. Men ändå envisas vi med att vara upp sent på natten ;) Jag saknar Carrou, saknar att vara med henne. Och nu när jag är ledig, så har hon flytt landet och åkt till Kreta. Dumt av henne tycker jag. Emelie Engberg är lika dum som är i Italien, Ida Dahlberg också som åker till Turkiet imorgon och André Hammarström som åker till Thailand på söndag. Jag har dumma kompisar som lämnar mig hemma. Menmen om cirka en timme eller två ligger jag i sängen och drömmer mig bort.

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0