nyduschad och fräsch

Hej hå

Kom nästan nyss ut ur duschen, ren och fräsch. Och nu sitter jag här i min sköna kimono. Kanske är dags att klä på mig? Eller vad säger ni..

Min kväll igår var som sagt riktigt trevlig. Pratade med Ewe på msn när hon kommit hem om att vi ska börja dansa =D Vi vill verkligen det. Nån som vill joina oss? Kursen vi hade tänkt är Streetdance/Hiphip, skitkul ju! =D Fast kursen börjar nu på måndag satt vi måste anmäla oss så fort som möjligt om vi ska köra nu på en gång. Nästa kurs har jag ingen aning om när den är. Dyrt äre ju tyvärr men lätt värt det! =D Ewe vi måste göra det här! Serri.

Imorse klev jag upp sent igen, runt 12. Blev fruktsallad till frukost, nyttigt och gott! Hela förmiddan har jag spenderat framför mina två dumburkar, teven och datorn. Inte bra, nu vill jag hitta på nåt! Vet dock inte vad. Crap

16.20 ska Johan Wissman springa, mot Usain Bolt ;o Finalen 200 m. Det är ju redan självklart vem som kommer vinna, Bolt är ju äckligt snabb, han joggar ju bara sista biten medans de andra tar i för kung och fosterland och ändå vinner han, sjuk kille! Men en silvermedalj skulle sitta fint till Wissman iaf =D

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0