lista

STEG 1
Namn:
Petra
Födelsedatum: 19 september
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: blond
Längd: 1,52
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: jungfru
Kär: njaaa


STEG 2
Skor som du bar idag
: löpardojor
Dina svagheter: charmörer
Rädsla: spindlar, mörka skogar, bli ensam m.m
Målsättning: få bättre kondition, klara ut gymnasiet


STEG 3
Första tanke när du vaknade:
en liten stund till?
Sista tanke innan du somnade: olika


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
blir oftast cola
BurgerKing eller McDonalds: Donken lover
Adidas eller Nike: spelar ingen roll
Choklad eller Vanilj: båda<3


STEG 5
Svär du:
ja, det händer rätt ofta
Sjunger du: amen gud ja! älskar att sjunga
Duschar du varje dag: ja, brukar bli så
Gillar du skolan: neeeeej, bara mina classmates
Tror du på dig själv: självklart! så länge det inte gäller matematik
Kommer du överens med din mamma: jadå
Kommer du överens med din pappa: jadå


STEG 6
Har du under den senaste månaden....
Druckit alkohol:
ja
Rökt: nej skitsaker.
Shoppat: jajamen
Baka: nej
Stulit något: nejnejnej


STEG 7
Har du någonsin....
Däckat eller varit jättefull:
sistnämnda
Blivit kallad hora: inget seriöst, nej
Blivit nerslagen: nej


STEG 8
I framtiden...
Namn på barn:
älskar engelska namn, så det blir nåt sånt
Hur vill du dö: i sömnen


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
svårt att säga
Antal piercings: öronen
Antal tatueringar: ingen, men jag viiiiiiill ha
Hur många gånger har du varit med i tidningen: några;p imorgon eller onsdag kommer jag också delta på en sida i DB
Antal saker jag ångrar: det finns några saker jag skulle vilja göra om.


Kommentarer
Postat av: Matilda

19 september, jag med :D<3

2008-08-17 @ 19:51:27
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0