kallsup

Har precis ätit middag. Och nånting äckligt hände mig då. Jag fick ris och fläskfilé gryta i näsan!! Alltså "bakvägen", från munnen upp i näsan. Kändes som att jag fick en kallsup ;o Fy vale vad äckligt det var. Förlåt, lite för mycket information för er kanske, men ni valde själv att läsa =) I övrigt var måltiden helt okej.

Gubbarna är fortfarande kvar och byter fönster, de jobbar väldigt segt. Och när de tar bort fönstrena så vibrerar det i hela huset, lite som en jordbävning. Men förhoppningsvis är de snart klar för dagen så vi får huset för oss själva.

Måste bara säga en sak, fy tusan va synd det är om Susanna Kallur! Hon som var så otroligt laddad och kände sig bättre än någonsin nu inför semin. Då kommer hon för nära häcken med foten och fastnar så hon flyger och landar på huvudet. Nej usch, det såg inte roligt ut. Och jag tyckte så synd om henne för hon blev ju så ledsen! Det förstår jag de!

looking good, right? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0