Jocks

Hej mina vänner

Jag har precis placerat mig i sängen och ska se en film men tänkte slänga in ett inlägg lite fort.

Åkte in till stan med mamma, gick på nå xtravaganza möte och sen vidare till Jocks. Eftersom det var första gången för mig där så fick jag gå gratis! =D Väldigt snällt av bruden i reception eller vad man ska kalla det. Hon visste nämligen inte vad det skulle kosta för mig så det fick bli så ;) Jag tackade och bockade och gick vidare. Vi började med 40 minuter på en Orbitrek, för er som inte vet vad det är så är det en tramp-maskin. Det är som att man är ute och springer helt enkelt. Fast vi använde bara benen, armstödet satt fast. Sen gick vi ner och körde styrketräning i cirka en halvtimme. Gick skitbra och jag kände hur det tog i kroppen, skönt som fan =D Dit ska jag gå ofta! Bra ställe. Jag såg också Hanapee där, det är väl ganska coolt? Eller ;D

Väl hemma blev det ett samtal till Emma, dusch, fika och till slut damp jag ner i soffan framför teven. Och nu är jag här! Trevligt. Imorgon vill jag hitta på någe, Oskar ville också det. Satt gott folk, HÖR AV ER. Så hittar vi på nåt =D

Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0