holla at you

Hejhå! Har precis sett filmen Miss Pettigrew Lives For A Day och den var väl hyffsad. Ätit mitt goda godis också så nu har jag som sår på tungan ni vet, som man får av sugisar. Sen har jag druckit juice till det istället för läsk, nyttigare alltså ;D hehe..

Pratade med Osman på msn förut och han ska kolla efter en ring åt mig =D Och ringen ska vara rosa annars får det vara! alltså den där "diamanten" eller vad man säger, ska vara rosa. De kostade visst bara typ 5 kr där han är, och 5 kr är en fis i rymden säger jag bara.

Nu håller jag på att ladda ner Horton och Sex and the City filmen =D Horton är klar om 2 minuter och SATC kommer ta 9 timmar ungefär ;) Så jag väntar med den tills imorgon. Men jag skulle ju se den med Tres, så om inte hon redan har sett den så väntar jag tills hon kommer hem så får vi kika på den då! Nu ska jag iaf gå ner och umgås med min family

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0