godnatt

Ligger i sängen nu och ska kika på film hade jag tänkt. The Pacifier, har hört att den är bra och ja den är från 2006 och nej jag har inte sett den än. Hoppas den är värd att se iaf.

Jag har funderat på en sak. Jag tror jag ska lära mig att dricka kaffe. Alla blir ju så pigga och alerta av kaffe så tänkte jag att det vore ju perfekt för en trött människa som jag! Då kanske jag orkar skolan bättre, förhoppningsvis. Ska nog försöka mig på det där. Vem vet, det kanske funkar bra.

Imorgon måste jag släpa mig upp senast halv 9 för att vara på skolan klockan 10. Vi ska på viktig information i aulan. Det jobbiga med det hela är att vi egentligen skulle ha börjat 13.10 om vi inte skulle på detta förbannde mötet eller vad de kallar det. Det, mina vänner, ser jag inte fram emot.

Ska se filmen nu, sen blire sleeping time. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0