Girlsnight

Tjosan i trosan mina vänner

Ligger här i min underbara säng med datorn vilandes på magen (samma sak, varje kväll) ;D För ungefär en halvtimme sen lämnade mina vänninor mig och åkte hem till sig. Vi såg på film, åt gotta och pratade som aldrig förr, riktigt mysigt med andra ord =D Pratade om allt mellan himmel och jord, från barndomen till skolan, ja allt helt enkelt. Mitt sällskap var alltså Ewe och Steff som ni kanske visste, om inte, nu vet ni =) Flimen vi såg hette Wedding Daze och den var helt okej, ganska bra faktiskt.

Nu snart hade jag tänkt att sova, mina ögonlock börjar säga ifrån. Imorgon var jag iaf sugen på att vara ute och busa men då kommer partypoopern Steff och säger att det ska regna.... jahapp där sprack de planerna =/ Man kan ju inte busa inne heller? Aja, får bli nåt annat dårå. Kom med förslag någon?

John Blund<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0