fy fan va skönt

1 dag kvar.
Jobbet gick bra idag, det är allt jag har att säga om det.
Fy Faaaaaaan va skönt!! Vi vann med 2-1 över Alnö så nu är vi vidare till Elit-3an. Det behövdes!! Jajamensan.

Sitter och suger på en klubba jag fick av Erika! En sån där man doppar i pulver och när man stoppar in den i munnen så smattrar/bubblar pulvret =D Med andra ord en; Lick, Dip, Flip! Mums.

Imorgon är sista dagen på jobbet för mig, skönt så in i bomben! Niklas sa att vi skulle få en belöning imorgon, så jag hoppas det är en bra belöning och inte en jobbigt. Skulle va typiskt han att göra så.. Sen blire träning på kvällen, det är allt jag vet för tillfället;) Ska göra matlåda sen se film och sova!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0