fever pitch

Allååå
Förut ropade mamma ner oss barn till köket. Då hade hon köpt smågodis som hon la på köksbänken så vi fick plocka det vi ville ha, precis som när vi var barn =D Haha. Så nu sitter jag här med min skål och snaskar. Om 45 minuter börjar en film på 3an som jag tänkte se, Fever Pitch. Verkade ganska bra så jag hoppas att den är det.

Förut idag målade jag mina naglar, alla 20, rooosa =D Jag förstår inte riktigt vad det är med mig, men jag fullkomligt ääälskar rosa! Det är min passion här i livet, haha. Så om ni köper en present till mig så ska det vara rosa saker =D Nu vet ni!

Vill förresten säga GRATTIS till Emelie Engberg som fyllde 17 år igår, grattis gogumman! Och GRATTIS till Sofia och Rikard som varit tillsammans 1 år idag! =D Inte dåligt ungdomar ;) Snart så fyller även min kusin 21 år, inte långt kvar nu.

Ska busa med hundarna nu, Bye


Kommentarer
Postat av: sofia

taaaaaaack petruuuus!:D

2008-08-18 @ 16:31:39
URL: http://eshlsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0