***

2 dagar kvar.
Imorse spöregnade det. Och då menar jag verkligen spööööregn. Men tro på fan att vi var tvungna att jobba ändå. Fick åka till Kvissle och jobba med Sawert och Moa vid Nivrena skolan. Blev dyblöt så vi åkte hem till mig och bytte till lite bättre kläder. Till lunchen kom pappa och hämtade mig och sen bestämde jag mig för att stanna hemma. Jag mådde pyton vill säga. Hade ont i axlar & nacke, hade spänningshuvudvärk och ont i halsen. Och inget av det har försvunnit efter 2 timmars sömn..

Imorgon har vi match, mot Alnö. De ska vi ta, lätt ;D Hoho, peppar peppar ta i trä!

Jag vill spela Sims men tro på katten att jag inte har installeringsspelet? Det suger apröv.. Får snart abstinens här. Min kväll kommer iaf bestå av filmtittande framför teven för att piggna till tills imorgon! Måste på jobbet då, vill ha så mycket pengar som möjligt.

Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0