***

3 dagar kvar.
Ååååh, dagarna går så sakta nu sista veckan! Jag håller på att bli galen.. Men jag och Kim stressar inte alls, jobbar riktigt sakta (H) Idag började vi på Mjösunds förskola, där träffade jag Malin och Jasmine som ville träffa mig =D Sen vidare till mina hemtrakter, Klockarberget. Så på lunchen gick vi hem till mig och gjorde mat, sov lite och sen gick vi ner och fortsatte. Slutade lite tidigare och när jag kom hem så blev det blodpudding med bacon. Mitt huvud är helt sönder. Har fått nå släng av värmeslag eller solsting tror jag.

Jag vill ha mina pengar nu! NU NU NU. Och jag vill shoppa som ett as. Men jag är pank =/ har 60 kr kvar tror jag? Det räcker inte så långt.. Får tjäna ihop lite här hemma så jag klarar mig nästa vecka;)

Imorgon ska jag vara med Emsan efter jobbet! Har no idea vad vi ska hitta på. Men nåt trevligt blir det alltid.

Jag saknar mina brudar jättemycket =/ Mattan, Märtan och Stefan. Känns så fel att inte träffa er varje dag och goofa runt,  =D Ni är helt enkelt bäst! Jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0