***

4 dagar kvar.
Den här dagen har varit ett helvete. Var halvt död redan när jag klev upp och så fortsatte det hela dagen lång. Fick sluta lite tidigare iaf! Skönt var väl det.

Mamma kom och hämtade mig, jag åt mat och direkt efter blev det sängen. Slutkörd tjej, jajamen! Kvällen till ära har jag träääänat. Har haft huset för mig själv en stund nu så jag har kört på. Cyklade 20 minuter sen blev den pumpning av mage, ben och armar. Haha fy vale vad mina armar är svaga! Helt otroligt.

Jag älskar att vara nyduschad och insmord! Haha jag känner mig så fräsch och ren då=D Vilket jag är, men ändå. Sitter och myser med min lilla tös Stella nu. Mamma har klippt henne och hon är så liiiten nu! Plutten min.

Imorgon skulle Dagbladet komma och intervjua mig :| Sa Niklas iaf.. Hua ligen! Så då blir jag tidnings-stjärna för en dag (H) hoho.. På kvällen har vi träning och jag tror tamefan att jag ska dra mig dit, beror på hur jag känner mig i huvet, har svinont!!!! Crap.. Aja

Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0