***

Ååååh, kräftor satt så jävla gott i magen! =D Och kanonväder till det, tack gud! Vi satt ute och åt, var jättegott och mysigt. Fika efteråt med massa prat. Och Viktor, haha så underbar liten grabb! Han behöver bara titta på dig så blir du charmad. En jävel på att flörta också ;) Haha så kommer han bort till mig och står och flinar och klappar mig på benet och helt plötsligt tar han mig på brösten och säger; Bröst, bröst. Haha han är så söt! Och nu medans föräldrarna suttit ute och pratat så har vi varit barnvakt till Viktor, sett Barbapappa och lekt! Nu har de dragit sig hem till sig och jag har ingenting att göra. Vill hitta på någe! Men vad vet jag inte, ska ju jobba imorgon =/ Sista veckan nu iaf! Sen äre lov, en vecka.. Sen drar skolan igång, SUCK!!! Ska ta mig lite popcorn och se film nu,

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0