***

Igår for jag in till stan med Steff en stund. Kikade runt på stan, köpte en underbar rosa kofta/jacka :) Köpte lite godis och gick sen ner till ån för att kika på när Tessan och Emma rodde drakbåt. Tyvärr gick de inte vidare och efter en liten snabbis på stan igen så for vi hem. Jag piffade till mig lite och så for vi till Galtström, det blev inte Juniskär.. Men jag grinade inte för det! Var supermysigt där ute och jag åt fläskfilé, pommes frites och beasås, satt superfint i kistan! Väldigt fin utsikt hade vi också vid ett bord strax nedanför oss ;) Vi for hem till oss där vi fikade, pratade, tittade på OS och käkade gotta. Sedan var det dags att fixa Sandra eftersom hon skulle iväg på Rock-fest. Hon blev riktigt snygg =D haha. När hon åkte dit så for jag, Erika och Cicci till Malin där det var lite folk osså spelade vi charader och med andra ord! Mysigt. Strax efter 11 for vi hem och det gjorde även våra gäster. Jag slocknade gott i sängen nån gång vid halv 1.

Klev upp vid 12 imorse, riktigt skönt att sova ut! Det var fint väder ute, så jag tog med mig min frukost ut till mammsen. Kikade lite på OS med syster sen har jag tränat lite styrka för foten, benen och magen. Skönt äre ju! Idag har jag inga planer alls, våra grannar Erica, Håkan och Viktor kommer och ska äta kräftor här iaf! =D Fy va gott. Steff, detta betyder inte att jag dissar kräftskivan som kommer inom en snar framtid ;) Nu ska jag ner och göra mig en smoothie tror jag!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0