***

5 dagar kvar.
Denna dag tillbringade vi på Kyrkmon skola. Fy satan va segt tiden gick, och tråkigt var det! På lunchen gick vi och köpte mat på Bommen grillen iaf =D Fet, jag vet. Faffa skjutsade hem mig efter work'et och så var det middag. Hela eftermiddagen har det varit oroligt i huset och ingen bra stämning alls. Jag vill inte berätta det så här genom bloggen, det känns helt fel. Så om nån vill veta så får ni fråga i verkligheten istället. Men nu vet vi hur det ligger till och en stooor suck av lättnad drogs för ett tag sen.

Inatt ska jag kanske sova med Mia, se film osv. Men jag lär helt klart somna så fort jag lägger ner huvet på kudden, så trött är jag. Imorgon drar jag in till staden med Stew och kikar när Tres kör drakbåtsgrej =) Blir väl en tripp på stan också kanske, kanske hittar jag nåt, kanske inte. Sen klockan halv 5 ska vi samlas i Juniskär och äta god middag med några släktingar som jag tidigare nämnt. Kommer nog bli riktigt mysigt tror jag. Vidare hem till oss efteråt som vanligt tror jag. Fårse om jag hinner hitta på någe efteråt, vill ju träffa Amanda "Sniffarn" Sten innan hon lämnar oss också! Den jäveln =D

Systeryster Erika ska förresten rita en teckning, av Bea =D Hon har redan ritat en men hon tyckte inte konturerna i bilden var så bra, satt hon ville ha en annan bild att rita av. Hon är så jävla duktig

Ett smakprov: visst syns det att det är Bea?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fan vad duktig hon är :O:)

2008-08-10 @ 23:11:57
URL: http://mmatildafasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0