***

6 dagar kvar.
Jag har mycket på hjärtat nu alltså..
För det första har Erika hittat en jättefin och bra lägenhet precis brevid Åkersvik inne i stan som hon ska åka in och kika på och förhoppningsvis så får hon den! Skulle va dunder bra, kan jag sova där all the time nästan =D

För det andra så var min foundation puts väck när jag kom hem. Hittade den ingenstans och jag visste att den låg på nattduksbordet innan jag lämnade huset imorse eftersom den kom till användning. Men på nåt konstigt vis så var den helt borta 9 timmar senare? Det var endast Maria som hade varit hemma under dan så jag fick damp på henne men såklart sa hon att hon inte hade tagit den. Och jag tror inte ett jävla dyft på henne, hon ljuger ofta om sånt där och hennes foundation var slut? Jag tror knappast att det var en tjuv som kom hem till oss och tog endast den och sen stack, nehedu. Men hon vägrar erkänna och får tokdamp när jag säger att jag vill leta efter den på hennes rum eller så och när jag stormat ut ur hennes rum så försöker hon smöra för mig några sekunder efter. Misstänksamt eller hur?

Och för det tredje så förlorade vi matchen mot Heffners. Jag är ledsen över att säga det här tjejer i Njurunda men jag är besviken på er =/ Ni gjorde inte bra ifrån er idag.. Fast visst, jag vet väl inte om jag skulle ha gjort det bättre. Skrek så otroligt mycket på matchen satt jag är hes nu. Var tvungen att lugna mig satt rösten inte skulle skära sig. Sofia blev iaf förvånad att det var lilla jag som skrek (H) hoho.

Näe du, nu vill jag verkligen bli bra i fotjäveln så jag kan spela! Håller på att dö när jag tittar på matcherna =/ Men min tid kommer väl snart får jag hoppas.. Då säsongen är slut, kul liv. Tjarrå

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

jag vet hur det är min syster tar lite småsaker från mig med och inte nog med de tar jag lite smågrejer av henne också :D sedan bruka jag ju inte erkänna att de är jag ;) haha

2008-08-07 @ 23:10:21
URL: http://ceciliahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0