***

8 dagar kvar.
Det närmar sig sitt slut. Fan va jag längtar tills jag jobbat klart! Vill också hitta på saker på kvällarna, men då jag sover så röjer alla andra.. Kul liv ;) Jaja, jag får kosing iaf, skönt är väl det.

Idag blev vi iaf klart på Skottsundsbacken, 3 dagar tidigare än beräknat. Fick åka till Bommen och rensa på slutet, gick till farmor och fick lite pengar så köpte vi glass och godis! Spelade lite kort osådär. Jobbade också såklart! Farfar skjutsade hem mig när jag slutat och jag har inte gjort mycket sen dess. Ska ut och springa snart, gruvar mig eftersom konditionen är på botten just nu. Men jag får kämpa mig fram. Plus att det är sol ute så det blir värre, damn.

Imorgon så ska vi få måla! Skottsundsdagiset eller förskolan, vad det nu är. Det blir nog ganska roligt, bara vi intes måste skrapa bort den gamla färgen! Blä. Nej nu ska jag göra en insats och plocka ur och i diskmaskin sen på med löpardojorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0