***

Fick massage av Maria en halvtimme förut typ =D Känns mycket bättre nu! Fy tusan. Och herreminge vad jag har blivit snäll mot henne?! Först köper jag en kjol åt henne och nu fick hon en 20a för massagen :') Vilken underbar syster jag är alltså, hoho. Ååååh nyss var jag så otroligt sugen på en cocosboll och går och letar i kylen (för jag såg senast idag att det fanns 1 eller 2 kvar) men hittar inga?! Spårlöst försvunna.. Jaha, då äre pappa som tagit den sista =/ Dumma han! Förstör för mig så där.. hoho

Imorgon tror jag att jag ska ta och pallra mig på träningen! Jag måste verkligen komma igång nu känner jag och hemma blire knappt nåt gjort! Nej du, nu ska jag ta saken på allvar och bli biff och överdrivet bra kondis! Wish me luck =)

Kommentarer
Postat av: soffipropp

haha men hur ska du kunna ta tag i träningen när du gör illa dig varje gång du går ut på planen lillen? ;)

2008-08-05 @ 02:52:42
URL: http://eshlsn.blogg.se/
Postat av: petra

det är frågan du! men jag ska börja med löpning och styrka, ingen boll än på ett tag ;)

2008-08-05 @ 17:22:19
URL: http://pswiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0