***

9 dagar kvar.
Jobbat, jobbat, jobbat idag. Sovit lite också. Men dagen gick fort vilket var riktigt skönt! Nu är vi nästan klar på Skottsundsbacken så jag hoppas vi får måla snart! Det är något roligare än att rensa ogräs.

Förresten. Hela familjen fick nog en liten chock i lördags runt 4 halv 5. Alla utom pappa var uppe och helt plötsligt hörde vi alla ett skratt som vi kände igen så väl men kunde inte komma på vems. Så kollar vi ner i trappen och ser Lill-Lars?! Sen i köket står hela familjen! Alltså ena familjen från Sveg som vi träffat i Spanien när vi varit där. De hade vägarna förbi så de svängde in och hälsade på =D Det var riktigt trevligt att få se de igen, förutom i Spanien. Nu var ungarna något lugnare som tur va ;)

Klockan 7 har jag bestämt träff med Maria framför teven. Då ska vi se X-effect och så ska hon få massera min rygg/axlar! Jobbet tar död på min kropp, jag skojar inte. Är trött som ett as så skulle gärna vilja lägga mig och sova en stund men om jag gör det så kommer jag inte kunna somna ikväll, damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0