***

Gårdagen blev ganska lyckad tycker jag! Började förfesta hos Sofia med massa härliga brudar. Jag och Amanda var grillmasters på engångsgrillar (Y) Hade jättetrevligt med massa tjejsnack, dricka, spel och mat! Tog en taxi till Didrik runt 9 och där var det inge liv till att börja med. Men det blev det ändring på. Träffade riktigt goa människor där och efter midnatt blev det nattbad/nakenbad! Mysigt som fan vare. Bastu med Agnes till vi höll på att stekas sönder, sen blev det varma kläder som gällde. Jag och Emma Stone körde lite akrobatik vilket medförde lite blottning men det skadar ju aldrig ;D Mamma kom och hämtade mig vid halv 2 och efter lite film och sms så somnade jag gott.

Idag kommer min kära kusin från våran huvudstad Stockholm hit på besök. Med sig har hon sin pojkvän som jag ska få träffa för första gången, hoppas det är en redig prick. Senare ikväll har jag inga planer alls, måste lägga mig i tid som jag vet att jag inte kommer göra, eftersom jag ska upp och jobba imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0