***

10 dagar kvar.
Riktigt skönt med helg nu! Väl behövande också.
Idag gick det jättefort på jobbet! Vi började rensa ogräs och efter första rasten så kom Niklas och hämtade oss. Vi förflyttade oss till Kvissle och började plocka skräp. Vi fick såna där typ kniptänger skulle jag kalla det. Långa grejer som man plockar skräp med så man slipper böja sig ner och plocka skräpet med händerna. Osså fick vi gula västar så vi syntes! Haha. Tiden gick jättesnabbt och fyfan va vi höll på att dö av skratt i slutet! Hahaha. Vi satte oss ner för att vila för vi orkade inte plocka skräp osså kommer det en sån där arbetsbil och svänger in mot oss och vi tror att det är Niklas som kommer så vi flyger upp och Kim snubblar på säcken med skräp och så hör man en kartong smälla. Fyfan, vi skrattade i minst 10 minuter, helt seriöst, och tårarna sprutade! När vi slutat så gick jag till Rimini där Erika och Dibbe var. De hade köpt pizza till oss! Så det blev käk direkt när vi kom hem.

Ikväll blir det bara en slapparkväll, trött efter jobbet och så händer det ju grejer imorn. Först förfylla hos Fia och sen till Didrik ;) Det kommer nog bli suveränt tror jag. Med trevligt sällskap blir det alltid trevligt. Nu ska jag kika på Next ;) Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0