en onsdag som denna

Japp, tidningen ljög för mig! Det stog att Wissman skulle springa mot Bolt i 200 m Final. Men dum som jag var så gick jag på det också ;D Haha, jag visste ju att Johan bara sprungit 400 m nu i OS men inte tänkte jag på det heller. Ialla fall, Bolt vann finalen lätt som en plätt, helt seriöst, han var flera meter framför de andra när han gick i mål. Och han satte världsrekord! 19.30, det förra världsrekordet var 19.32. 2 hundradelar är faktiskt rätt så mycket inom friidrotten.

Ja, jag är ganska insatt i OS =D haha. Jag har inte gjort ett skit på hela dan, hjälpt till lite här hemma bara, that's it.

Imorgon är det planerat att vi ska ut till Björn, Emmas "lilla" place och grilla/ha kräftskiva. Förhoppningsvis blir det så, med trevliga vänner.

Hancock står på tur, Steff gav mig detta filmtips snabbt imorse så ska se om hon talar sanning, Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0