en födelsedag

Inatt sov jag 12 timmar! Inte illa av mig. Jag var ju så satans trött igår så jag stängde datorn för att sova strax före 11 och vaknade imorse strax före 11 =) Det var riktigt skönt och behövligt!

Runt 12 for vi allihopa in till stan. Mamma, Mia, jag, Erika och Ove, plus hundarna. Jag kan ju säga så här, det var ganska jobbigt att gå med hundarna på stan i början för de blev ju som galna när mamma gick in på en affär och vi väntade utanför, men efter ett tag gick det kanonbra. For hem till min moster Maritha för att fira henne. Fick pizza med sallad och sånt där hemma hos henne. Hon gör världens godaste hemmagjorda pizza, that's fore sure! Sen blev det tårta och massa prat. Alice och Chili(min mosters hund) är helt galna i varandra! De springer och jagar varandra och busar och pussar på varandra, skitsött!

Vid 5 for vi in på Hemmakväll och köpte lite godis och hyrde filmer innan vi åkte hem. Så nu sitter jag här med smarrigt godis! Tänker på skoltiden då vi alltid gick och köpte godis på Hemmakväll =D Oftast 1 kilo var då, haha.. Nejdå riktigt så illa är det inte.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, än så länge? Det kanske dyker upp nåt skoj, vem vet =D Klockan är ju bara barnet. Men godiset kallar, puss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0