bubblizar

Godmorgon/Goddag!

Trist väder idag, fy fan. Regnet bara öser ner! Hoppas bara inte Sawert och Moa måste jobba, då tycker jag synd om de.

Igår såg jag ju på Fever Pitch och självklart hade jag redan sett den. Den var väl helt okej, lite jobbig ibland men annars bra! Åt popcorn och godis till =D Mumma. När den var slut gick jag in på rummet och kikade på film i sängen, slocknade ganska fort efter det!
Idag blev jag väckt av pappa halv 10 för att vi skulle hjälpa han plocka undan lite saker för det skulle komma gubbar och byta fönster, så jag gjorde som han sa och när jag var klar så gick jag och la mig igen. Så fort gubbarna kom så sprang mina hundar upp till mig och kröp under täcket, haha =D De tyckte antagligen att gubbarna var skräckinjagande. Så där somnade vi 3 och blev väckt halv 12 av pappa igen. Då hade gubbarna åkt iväg för att äta så jag passade på att äta frukost ifred. Nu har jag precis tagit ett varmt bad =D Otroligt skönt i detta väder. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra resten av dan, ska iaf på Jocks och träna ikväll med mamma och Mia. Ingen träning med laget ikväll alltså.

Farväl så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0