Bickford Shmeckler's cool ideas

Hejhopp

Kom nästan nyligen hem från Steff. Vi for och köpte karra sen vidare till Juniskär och satt o läste skvallertidningar på bryggan tills det började regna, vi begav oss hemåt men nästan direkt vi klivit innanför dörren gick vi ut igen, till Statoil. Hittade en film direkt, smed riktigt härliga planer på vägen hem som måste genomföras (!!!). Filmen hette Bickford Shmeckler's Cool Ideas, ganska så konstig men helt okej film. Rätt rolig ibland ;) Dock höll båda på att slockna under filmen så mamma kom och hämtade mig direkt efter. Nu ska jag lägga mig i sängen med lite salta pinnar, päron soda och film. Myspys på hög nivå, jag vet att ni blir avundsjuka=) Hörs imorgon, Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0