bajs

Regn, regn och åter regn. Fan vad jag hatar regn. Dagen började bra, INGET regn i Njurunda men tog med mig ett paraply ändå. Kom in till stan, DET REGNADE, jag plockade fram mitt paraply och sa till Steff att jag inte ville blöta ner håret. Så vecklar jag ut parrat och flong! Så går paraplyet sönder... Jahapp, var bara att kasta det och springa till skolan, dock blev jag blöt i håret ändå. Hade två lektioner idag, 1 och en halv timmes Engelska B och 55 minuters Matte B. Jättekula lektioner, fick sluta tidigare på båda så efter matten så skyndade vi oss till bussen med Emma och satte oss blöta och gosiga i bussen. När jag kom hem slängde jag av mig kläderna och på med overallen direkt.

Nu ska jag leta reda på ett stort fett paraply som jag ska ha med mig på matchen. Vi möter Lucksta på Sörforsvallen. Höres efter matchen people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0