back to hell

Jajamensan, rubriken stämmer till punkt och pricka. Började med vanliga lektioner idag och jag har damp redan. Är supertrött och kan inte koncentrera mig. Plus att jag har kommit fram till att jag nog är riktigt jävla dum, alltså korkad. Nästan jämt när jag läser en mening eller en text som handlar om typ historia eller nåt ekonomiämne så fattar jag inte ens meningen? Det är bara ord som jag läser men fattar inget. Osså läser jag varje ord i typ 10 sekunder och måste ändå läsa om meningen 10 gånger till innan jag frågar nån vad fan mening betyder. Eller så skiter jag i det och lyssnar på mina kära vänner vad de säger. Rolig tjej va? Faan, jag vill vara smart! Hatar när alla säger att jag är värsta pluggisen när jag är världens icke pluggis, haha. Jag får seriöst damp ;P Jag har nog damp på riktigt. Aja nog pratat om det!

Jag längtar iaf tills fredag! Bland annat för att det är helg och bland annat för att jag ska på tjejmiddag till Emelie med massa brudar och sen övernattar jag där=D Myspys till tusen.

För övrigt så hoppade jag precis ur ett varmt underbart badkar. Låg där i evigheter kändes det som, och skönt var det. Nu ska jag kolla på ett nytt program på teven, Girls meet cowboy, fårse om det är värt att titta på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0