äntligen

0 dagar kvar.
ÄNTLIGEN!!!! Nu har jag jobbat klart och det känns så jävla skööööönt. Har jobbat på Ica Nivrena med Sawert mest hela dan, sen kom Moa ett tag också. Kände inte Moa alls förut men under lunchen var det bara hon och jag så då pratade vi på som attan och hon var jättetrevlig och rolig! Vi åkte till Svartviks kajen i slutet av dan osså skulle vi få en överraskning sa bossen. Så kom han förbi strax före 3 och sa att vi inte hann med överraskningen, så vi suckade stort och fortsatte jobba men då kläckte han ur sig att vi fick sluta istället! =D Japp, glada blev vi. Så vi trängde in oss i bilen, jag i knät på Moa och Sawert så for vi hem.

Träningen gick bra! Fast jag var inte med de andra, haha. Jag och Igelström körde löpning, styrka och snabbhet på sidan om, gick skitbra det ju;) Right emmsan? ;D Sprang i trappor och grejer, då får man snygga ben! =D Hoho..

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP har jag också...........................................
Fotbollsförbundet har skickat ner oss i den sämre serien och flyttat upp Stöde för att vi spelat med en ogiltig spelare? Tydligen så spelar Linda fortfarande i Essvik, DÄR SOM DET INTE ENS FINNS NÅ DAMLAG! Men Carin skickade in ansökan om att Linda skulle få byta till Njurunda före sommarn men då har förbundet tappat bort det där jävla pappret? Så vi har inte ens vetat om att hon inte är flyttat till Njurunda och då får vi skiten?! Förbundet har dragit bort alla poäng som vi fått då Linda spelat, och skrivit att vi förlorat de matcherna med 3-0 ;S Så vi blev tydligen sist i våran serie med 7 poäng, när vi egentligen blev 3a (Y) Tack för det, TACK TACK TACK!!!!! Men vi ska lämna in en överklagan, för i reglerna på Svenska förbundet står det att de bara ska dra bort poängen vi fick SISTA matchen vi spelade. Och då ska det va så, inte sant??

Aa, damp är iaf bara förnamnet på mig just nu! Kvällen nu ska jag bara ta det lugnt, äta lite gotta och spela sims om jag fattar hur man skulle göra med crack-grejen, hoho =D Blir en tidig kväll för mig känner jag, är trött som en gris!

Adjö

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

fan va frustrerande, hörde nånting om de där, ni måste överklaga, det går ju ut över alla er spelare! förstår hur snacket går i er familj, den kvällen :D alla blir involverad :D

2008-08-17 @ 11:17:44
URL: http://ceciliahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0