worlds greatest

Vilken förbannad härligt dag! =D Solen skiner som bara den, dock blåser det lite men det ignorerar vi! Skolan idag gick bra, hade utvecklingssamtal sista timmen och det gick förbannad bra asså ;D Trodde jag skulle ha hur mycket frånvaro som helst från Italienskan men icke ;o Hade bara 1 ogiltlig frånvaro där. Sen började mamma nästan grina när Lena berättade vad jag fått på allt jag gjort i engelskan. Så glad blev hon över betygen :D Hihi. Samtalet tog typ 50 min ;o Brukar ta cirka 30 min men jag vet inte vad vi pratade om som tog sån lång tid, menmen. Gick runt på stan lite själv tills bussen gick. Åkte hem och möttes av världens sötaste hundar - nämligen mina egna hundar! Åt nästan nyss middag, kyckling och strips, satan vad gott det blev ;) Mmmm. Ikväll har jag inga planer alls. Skulle kanske få besök ikväll men det är ju ytterst tveksamt ;) Mamma är ute med några kompisar och pappa spelar poker med hans kompisar ;P Så ja, det blir väl lugnt för mig idag.

Däremot imorgon har vi planerat party! =D Ska hem till Matilda med mina brudar + mina två andra brudar, Emma och Ida från klassen =D Jag tror vi kommer riktigt roligt! Vet ni nåt party är det bara att ringa ;) 073-8343338! Tack på förhand.

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0