what a terrible day

Tjabba tjena hallå!!

Kommer precis från middagsbordet! Idag serverades det lax och potatis på Familjen Wiklund bord. Och vet ni hur mycket jag älskar lax? Så häääääär mycket =D Det är så jävla gott.

Jaja. Igår efter att flickorna hade åkt så satt jag mest vid datorn och gjorde ingenting. När Erika hade hämtat mamma och pappa(och jag kände mig trygg!) :D Så la jag mig i sängen och slog på en film. Daltry Calhoun tror jag den hette. Den var väl ganska bra, sorligt när mamman dog bara! Då grät jag, som vanligt ;P Sen såg jag slutet på Hot Rod. När jag stängt av datorn så låg jag och smsade men runt kvart över 3 slocknade jag med lampan tänd och grejer runt omkring mig i sängen. Detta märkte jag såklart när jag vaknade. Fick ett godmorgon sms runt 10 men det såg jag inte förrän vid 11 då jag svarade med lite hackande svenska så där på morron. Somnade om och vaknade halv 1 då jag steg upp och gick ner och fikade. Sen var det bara bums upp på rummet och plugga. Har ju samhälleprov imorgon första timmen! Blää. Sen dess har jag knappt gjort nåt, sett på The hills avsnitt och Eva och Adam avsnitt ;) Håller också på att ladda ner Lejonkungen 2 som jag ska se ikväll.

Snart kommer väl Steff förbi och hämtar hennes mobil som hon så klantigt glömde här igår ;) Den kvinnan har inte stor koll på hennes mobil inte! Hon tappar jämt ur den ur byxfickan osså märker hon det inte. Det är alltid jag som ser den. Vad ska det bli av henne? =/ Ne skämt åsido. Näe jag har faktiskt inge mer att säga nu!

/Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0