what a beautiful morning

Tjaaaa

Solen skiner, så otroligt härligt! Vädret kan jag verkligen inte
klaga på! Har precis tryckt i mig nästan ett halvt paket glass nu, med choklad- och cola sås =D Det var ûbergott för er som inte förstog det.

Åkte in till skolan med Steffs låtsas father Peter och mötte Ida och Emma sen på den lilla vägen till porten. Det brann i nån bil i stan idag, synd! Nationella provet i engelska gick bra! Jag skrev om när jag var till Turkiet med Didrik i somras =) När vi var klar med det så hade vi 3 timmars hål så vi drog hem till Matildas place och åt lite mat och myste på. Sen var det back to reality igen. Sista timmen fick vi igång en jävla diskussion om jämnställdhet i Sverige. Hualigen! Vi rusade till bussen där vi träffade på många trevliga ansikten =) Väl hemma var det mat på G så det var bara att slå sig ner vid matbordet på en gång. Kycklingwok stog på menyn idag! Nu ska jag försöka skriva min läslogg som skulle vart inne igår. Jaja, får väl se hur det går!

Imorgon är det fredag ja. Vad händer då? Jag har träning men jag vet inte ens om jag har lust att träna. Fyfan har ingen lust alls med fotbollen längre. Men suget kommer tillbaka snart, det känner jag redan =) På lördag har jag planer!

/See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0